piątek, 6 stycznia 2017

Nazywam się Justyna Tłuścik-Kwiecień. Posiadam uprawnienia Rzeczoznawcy Majątkowego nr 6757. Moja przygoda z nieruchomościami rozpoczęła się w 2009r przy realizacji  infrastruktury liniowej oraz związana była z pozyskiwaniem zgód na potrzeby inwestycji oraz regulacją stanów prawnych dla tych urządzeń. Posiadam wiedzę i doświadczenie zdobyte poprzez wieloletnią pracę przy zarządzaniu nieruchomościami. Tematyka ta jest moją pasją i sposobem na życie. Każdy kto mnie zna wie, że uwielbiam wyzwania. Aby sprostać własnym oczekiwaniom ciągle podnoszę swoje kwalifikacje.

 
W związku z misją świadczenia usług najwyższej jakości współpracuję z gminami, radcami prawnymi, geodetami oraz innymi biurami nieruchomości”.

 

3 komentarze:

  1. No ja nigdy raczej nie będę rzeczoznawczą majątkowym, ale wydaje mi się, że ta praca na pewno jest atrakcyjna. Zresztą jak kupowałem mieszkanie od dewelopera https://www.eurostyl.com.pl/ to dla mnie było to niesamowite przeżycie. Tym bardziej, że samo mieszkanie jest świetne pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie ja już mam od niedawna moje mieszkanie i wiem jak istotną kwestią jest to aby urządzić je jak najładniej. Polecam również każdemu świetne drzwi wewnętrzne z https://artcorestudio.pl/drzwi które moim zdaniem będą pasowały do każdych wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Realizacja projektu remontowego z https://www.wawerbud.pl/ to była czysta przyjemność. Komunikacja z zespołem była bezproblemowa, a każda część projektu została dokładnie zaplanowana i wykonana z największą starannością. Jestem bardzo zadowolony z efektów ich pracy.

    OdpowiedzUsuń